2006 年 4 月 21 日  星期五  晴天

   
 

今日本來有人約左我去唱k∼

不過唔係好想去...更可況我仲要買野俾我d fd

哈∼所以都係唔去lu∼

成個下就番左係屋企同你傾電話

好開心牙!!!希望你都有同感啦

哈∼聽日就可以見到你LU∼

好想快D到聽日添∼

差唔多到左4點..我就上左去天逸玩LU



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]