2006 年 4 月 20 日 星期四 |
|
|
今日本來係番小學嫁...
不過冇番到.去左天逸同陳祖怡.蕭彰義同埋“所匙”打波
跟住就係到等梁慧儀同埋我a妹放學
佢地上左黎之後.跟住就有好多師弟上左黎.
哈∼最好笑既就係個“實蕉”上左黎
跟住我地就係甘同個“實蕉”串咀...
仲串到好明喎∼超好笑囉
哈哈哈∼
跟住夜晚就上天逸搵老豆俾番d書佢
冇幾耐就走左lu∼落左樓下傾計
10:30就番左屋企lu∼

[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | ... | 262 | »
|