2006 年 4 月 20 日  星期四  晴天

   
 

今日本來係番小學嫁...

不過冇番到.去左天逸同陳祖怡.蕭彰義同埋“所匙”打波

跟住就係到等梁慧儀同埋我a妹放學

佢地上左黎之後.跟住就有好多師弟上左黎.

哈∼最好笑既就係個“實蕉”上左黎

跟住我地就係甘同個“實蕉”串咀...

仲串到好明喎∼超好笑囉

哈哈哈∼

跟住夜晚就上天逸搵老豆俾番d書佢

冇幾耐就走左lu∼落左樓下傾計

10:30就番左屋企lu∼



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]