2006 年 4 月 13 日  星期四  雨天

   
 

今日十一點幾先起身...
跟住就去左同左“所匙”陪我a媽去睇醫生
睇完之後我地去左北江食野,
食完之後我地就搵左陳祖兒上左天逸,
見到Ben同埋a餅
跟住冇啦啦落雨喎∼
哈∼停左雨之後就同佢地一齊打波,幾開心牙...
到左6點個陣我同“所匙”坐係到人打波.
點知冇啦啦有d巴勒斯坦既人行埋黎同我講野...都唔係第一次嫁啦!!!
唉∼冇幾耐我地就走左lu∼
到左夜晚諗住去左粱慧儀打呢篇日記啦
點知落到樓下見到幾個月之前想溝我果個..
唉∼超魚囉..最慘既係佢依家搬左天悅住牙..
唉唉唉∼



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]