2006 年 4 月 11 日  星期二  晴天

   
 

今日上數學堂個陣派小測卷
miss話有兩個人唔合格..其中一個45分一個46分
哈∼係我後面果個46分喎
咁我地成班咪係到估邊個45分囉..
點知冇啦啦我後面果個講左一句“哦!原來你45分”(係佢格離果個)
跟住成班望住佢...哈∼超好笑
到左放學個陣..諗住去做專題啦..
點知..唉∼仲攪到同張林琳反左面
跟住就上左天逸打波..
上到去同左Ben講左幾句,同陳家琪玩左一陣咁囉..
冇咩特別∼



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]