2006 年 4 月 9 日  星期日  晴天

   
 

今日一早就番左學,因為要紅十字
唉!早知就唔番啦..一去就要玩game喎∼
不過好彩a sir唔洗我玩.哈∼
跟住下就又叫a媽陪我去睇3.行左冇幾耐
我就上左天逸..見到好多人喎∼
打左一陣波.唔知係唔係近排黑仔呢..整魚左隻腳喎∼
超痈..不過過算啦..
今晚冇食到飯.可能係唔想食啦..
跟住到左9點鐘就出左去同我a妹,黎永生同埋姚展義去打籃球..哈∼
都幾好玩喎∼今晚再去過先!!!



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]