2006 年 4 月 19 日  星期三  晴天

   
 

今日有好多人打電話黎...

好似係從5點幾開始...唉∼超煩

攪到我訓唔到><!!!

不過算啦...最後都係起左身

唉∼今日個個都番曬學,冇野好做

就算有d未番學琴日都反曬面啦...

之後既呢幾日都要自己一個過

下就冇啦啦番左小學...

番到去都冇咩做! 鬼叫我應承左人番去咩

一番到去正係見到6信6智d人係到上PE堂

到左放學個陣.我.蕭彰義.梁慧儀同埋我a妹

好無聊咁留係學校到唔知做咩!?

不過最後都係決定左上天逸玩...

無無聊聊咁就過左一日啦



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]