2006 年 4 月 18 日  星期二  晴天

   
 

今日本來約左好多人嫁...
不過冇啦啦一大清早朱達打俾我叫我去飲茶.
本來諗住唔去嫁啦..不過兄弟叫到咪去囉..
好彩黎永生.朱達個fd.我a妹都有去
唉∼最心痈既就係用左$95黎買左對護膝...
不過佢可能會係我既戰友一齊上戰場...哈∼
買完野食完野.咁我地就去左買生日禮物俾我a妹..
買完之後佢地就上左我屋企玩野...
跟住冇幾耐就上左天逸lu∼上到去左一埸籃球比賽
可以講得係黎永生一個打三個.因為我都冇咩點玩..
哈∼真係唔好意思牙..生哥哥!!!
過左冇幾耐.平時上開黎個d都上曬黎lu.
本來好地地嫁.點知個排球爆左...
最無奈既係佢地竟然話係我整既.我覺得超無奈囉.
不過算啦.就算我解釋佢地都唔會信嫁啦.反咪反囉
跟住楊健成冇啦啦行過黎串我地.咁我咪叫老豆幫拖囉
點知老豆竟然可以幫我出面.超開心囉!!!
不過黃偉賢又係多口既.冇啦啦出黎隻揪.
攪到老豆.....唉∼
攪成咁.最唔厄既係我...
對唔住哇大家!!!



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]