2006 年 4 月 24 日  星期一  晴天

   
 

今日到我番學lu∼

一番到去超唔得閒...

嘻嘻∼因為個個都係到抄功課...

跟住放左學之後..

上左天逸到玩...

7點幾先番到屋企



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]