今日到我番學lu∼ 一番到去超唔得閒... 嘻嘻∼因為個個都係到抄功課... 跟住放左學之後.. 上左天逸到玩... 7點幾先番到屋企 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日到我番學lu∼ 一番到去超唔得閒... 嘻嘻∼因為個個都係到抄功課... 跟住放左學之後.. 上左天逸到玩... 7點幾先番到屋企