2006 年 5 月 4 日  星期四  陰天

   
 

本來今日放假嫁...

唉∼點知10點就番左去紅十字喎∼

仲好講喎..悶到死..早知唔番啦...

到左12點幾差唔多1點就放左lu..

不過下就仲番去做通識個專題研習..

做到5點幾喎...

唉∼仲諗住今日唔洗番學添...

點知...........



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]