2006 年 5 月 2 日  星期二  雨天

   
 

今日改左練波既日期...

唉∼冇帶pe服喎∼

本來個天都冇咩既...

點知...我一上左去課室拎番個書包落番黎個陣....

落起大雨喎∼唉!!!激死

諗住d雨細左d就番屋企啦...

點知...唉∼又攪到自己變左落湯雞喎..

哈哈!!!



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]