2006 年 5 月 3 日  星期三  雨天

   
 

今日冇咩野...

正係放學個陣落左雨...

番到屋企又變左落湯雞...

唉∼最衰自己唔帶傘啦..

冇計...



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]