今日冇咩野... 正係放學個陣落左雨... 番到屋企又變左落湯雞... 唉∼最衰自己唔帶傘啦.. 冇計... [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日冇咩野...
正係放學個陣落左雨...
番到屋企又變左落湯雞...
唉∼最衰自己唔帶傘啦..
冇計...