今日本來可以練波嫁... 但係miss冇番.. 所以.... 打左冇幾耐就走左lu∼ 去左天逸搵黎永生拎番d野.. 跟住玩左一陣就走左lu∼ [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日本來可以練波嫁...
但係miss冇番..
所以....
打左冇幾耐就走左lu∼
去左天逸搵黎永生拎番d野..
跟住玩左一陣就走左lu∼