2006 年 5 月 6 日  星期六  晴天

   
 

今日本來約左D FD去打波...

點知佢地遲到..所以冇等到佢地就番左屋企..

跟住就上左天逸...

唉∼超唔開心囉...

係上面既人都知咩事啦..唔好再問我啦...

唉∼早知唔上仲好!!!



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]