今日本來約左D FD去打波... 點知佢地遲到..所以冇等到佢地就番左屋企.. 跟住就上左天逸... 唉∼超唔開心囉... 係上面既人都知咩事啦..唔好再問我啦... 唉∼早知唔上仲好!!! [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日本來約左D FD去打波...
點知佢地遲到..所以冇等到佢地就番左屋企..
跟住就上左天逸...
唉∼超唔開心囉...
係上面既人都知咩事啦..唔好再問我啦...
唉∼早知唔上仲好!!!