2006 年 10 月 4 日 星期三 |
|
|
我終於都知道李倩文唔搵我去玩啦,
因為佢以經係班到搵到一D可以陪佢去溝仔既人,所以你唔會再同我做朋友...如果比你揀,你會揀朋友定係男朋友?我諗我知答案啦!!
我記得你講過我地會係呢一班最FD既朋友,但係你依家竟然為左男仔而放棄我地既友誼,我對你好失望囉!!!你係第二個令到我覺得朋友係唔會永遠傢,我憎死你丫....
其實我有諗過你係因為LK先同我玩,其實你一直都係利用緊我,而我自己係唔知!我唔明白朋友其實真係可以利用咩?可能係你眼中我經以冇曬利用價值,所以你唔會再同我玩...我真係好後悔同你做左朋友,而且仲要咁信你!我好辛苦丫,我未比人利用過,我唔明點解我會信你,同你做朋友?如果比我揀過,我一定唔會信你...個種感覺真係好似比人出賣咁,好難受傢!!!
我憎死你丫!!!
我憎死你丫!!!
我憎死你丫!!!

[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | ... | 262 | »
|