2006 年 10 月 3 日  星期二  晴天

   
 

今日Ben生日...不過我冇送野比佢

今日上中文堂個陣我冇啦啦大嗌同我格離個個(茹梓朗)講,叫佢收聲同埋鬧佢...唉!!!我可能真係傻左

跟住成班望住我,我都唔知點解我自己會咁,可能係因為我病完之後攪到我傻傻地啦

今日好多功課丫,上堂個陣仲訓著左添,果然比我估中左,哈哈!!!

最憎就係Day3,因為有地理,中史,世史,三科都係我最憎既...

所以今日過得好辛苦!!!

我今日覺得好奇怪,點解李倩文好似好少搵我咁,可能係佢以為我唔得閒啦



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]