2006 年 10 月 5 日  星期四  晴天

   
 

開心就係lunch個陣去左A班玩...
玩咩唔講...想知就問我啦


今日留左係學校打左一陣波,跟住就陪左陳振杰.淑華同埋黃瑩瑩去買3


我終於明白其實我唔應該為左你而唔開心.


我應該要開心過你...


死啦,又買唔到布比孫慧玲,


唉,聽日實比佢...................


 



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]