2006 年 10 月 17 日  星期二  晴天

   
 

今日係我最憎既一日...


第一堂係視藝堂,打左鐘之後,miss man冇啦啦同我地訓話


攪到個小息都冇埋....


lunch之後,上中文堂個陣又訓著左...都唔知點解


放左學之後..我又做左小惡魔啦..


因為我地又再一次玩佢,可惜佢唔知


仲以為係真添..哈哈


都唔知咁做係岩定錯喎,不過我覺得好內疚囉


同一時間講左一個大話欺騙左2個人,超勁!!!

 



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]