2006 年 10 月 18 日  星期三  晴天

   
 


今日最衰就係放學個陣...


本來諗住去搵張林琳傢嗎,


點知...見到鄭SIR,咁就同佢傾左幾句啦


跟住冇啦啦我同佢講:我代表2C班既所有女仔講,你可以教快D


跟住唔知點解講講下.講到小測,本來我同佢講我會一百分,佢話唔好講咁盡,話 80分就得....最後我維有同佢講我一定得,雖然係知道自己係唔得傢,所以要十油丫...唔好比人睇死丫


*仲要記得做人唔好亂講野丫*


 



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]