2006 年 10 月 18 日 星期三 |
|
|
今日最衰就係放學個陣...
本來諗住去搵張林琳傢嗎,
點知...見到鄭SIR,咁就同佢傾左幾句啦
跟住冇啦啦我同佢講:我代表2C班既所有女仔講,你可以教快D
跟住唔知點解講講下.講到小測,本來我同佢講我會一百分,佢話唔好講咁盡,話 80分就得....最後我維有同佢講我一定得,雖然係知道自己係唔得傢,所以要十油丫...唔好比人睇死丫
*仲要記得做人唔好亂講野丫*

[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | ... | 262 | »
|