今日我做左小惡魔... 我都估唔到自己會做...玩左你 我真係好對唔住你...我願意講一億句*對唔住* 去消除待我既,,,, sorry!!! 本來今日好開心傢..但因為發生了這事, 今我冇法面對你 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日我做左小惡魔...
我都估唔到自己會做...玩左你
我真係好對唔住你...我願意講一億句*對唔住*
去消除待我既,,,,
sorry!!!
本來今日好開心傢..但因為發生了這事,
今我冇法面對你