2006 年 10 月 27 日  星期五  晴天

   
 

今日同平時一樣,冇咩特別


到左放學個陣,魏sir要我地拎書番屋企,


好彩有陳富榮,呂英偉同埋丁志宏幫下我手姐,


順便送埋我番屋企...


嘩哈哈!!!不過到左頌富ok,


我又要自己一個拎番d書lu,超重勁辛苦


番到屋企,又比陳靜儀,陳彤叫左出去


跟住番黎之後,一直都冇做...


聽日開始就冇得用電腦啦,因為統測唔比用...


唉!又正係可以溫書....



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]