2006 年 10 月 21 日 星期六 |
|
|
今日係星期六,可惜冇人係屋企陪我玩!!!
得我自己一個係屋企,本來細妹都係到既,跟住有人上左黎,之後佢地就出左去啦
依家就得番我一個,不過2點就要番學啦
係我個願望板到,我知道曬你地既願望,希望你地會成功啦,願望成真啦...
番到學校正係掛住開會傾野,開完之後就去練波,練到6點幾喎,差唔多7點先番到丫...好辛苦丫,其實我都覺好無聊傢!!!做咩要攪到自己咁姐???唉∼冇計啦,鬼叫我放人地飛機咩,人地搵我去街,又唔去,
底死啦,依家又係到話無聊啦,
早知就唔放人飛機啦...
原來我係一個超怕悶既人黎傢,我都係依家先知,
我好驚孤獨個種感覺...嘩哈哈

[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | ... | 262 | »
|