2006 年 10 月 23 日  星期一  晴天

   
 

今日番到學校,


諗住琴晚做曬功課啦,點知都係要冇交到通識張工作紙


不過唔知點解唔洗留堂喎,可能聽日先留啦!!!


lunch個陣d人話1103去左唱k跟住先去bbq喎,


不過我諗都冇咩人會去唱k囉,,,


lunch之後,地理小測唔係話唔識,但又唔可以話識囉...


哈哈,都唔知合唔合格呢???


好想快d到1103丫><!!!


咁就可以同番d 1A既同學一齊過啦...



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]