2006 年 10 月 26 日  星期四  晴天

   
 

今日一早就上數學堂,

過得超開心,鄭sir係咁係到講笑話,

笑到我地想死咁.哈哈|

數學堂之後係中文堂,說話練習先,跟住就派小測卷,

嘩∼講都唔信,成班得2個合格,唉...

都估到會唔合格傢啦,鬼叫琴日唔舒服咩!?

咁大個女都未試過拎咁既分,今次都係第一次><心情係勁無奈囉!!!

不過都有好多人拎0分,好彩我都有番幾分姐,嘩哈哈!

跟住上I.S個陣同林俊玩得好開心,仲傾得好開心添,

原來其實佢都幾好玩既...

lunch之後音樂堂改左上中史堂

一上仲要上2堂添,悶到死...最憎就係上中堂傢啦

最慘既就係係呢個時候,我竟然收到我n年前冇交通識功課既留堂紙

依家先留,唉!都唔知有冇攪錯...

第9節湔通識,溫既唔考,不過好彩都識...

應該會合格既,

唉,可惜完左第9節之後,又係自己一個人去留,好彩有王靖然陪我...5:15就走左番屋企lu

今日都算過得最開心傢啦...



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]