2006 年 11 月 9 日 星期四 |
|
|
可能我既自虐病開始嚴重啦!今日上P.E堂本來要跑9分鐘既,不過
我唔洗跑,等所有人跑曬之後打排球,唉!我始終都係忍不住出去
打左10分鐘,就算身邊的人反對,不過10分鐘之後因為太痛,
所以決定放棄,,,
之後上英文堂,派卷,全班第3丫,係咪好叻呢?
之後到左lunch,諗住落去打波,點知冇波打,咁我就搵左丘
妮欣陪我搭lift上4樓啦!
跟住上中史同地理,又係派卷,中史同中一一樣,唉!估到傢啦!
地理好彩合格,嘩哈哈!
之後放學,我都有打波,不過好快就走左lu∼番黎之後去左睇醫
生,佢話我隻腳嚴重左,如果再係咁既話,可能以後都做唔到運
動,但我真係控制唔到自己,我都唔知點解要咁對自己?

[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | ... | 262 | »
|