2006 年 11 月 9 日  星期四  晴天

   
 

可能我既自虐病開始嚴重啦!今日上P.E堂本來要跑9分鐘既,不過

我唔洗跑,等所有人跑曬之後打排球,唉!我始終都係忍不住出去

打左10分鐘,就算身邊的人反對,不過10分鐘之後因為太痛,

所以決定放棄,,,

之後上英文堂,派卷,全班第3丫,係咪好叻呢?

之後到左lunch,諗住落去打波,點知冇波打,咁我就搵左丘

妮欣陪我搭lift上4樓啦!

跟住上中史同地理,又係派卷,中史同中一一樣,唉!估到傢啦!

地理好彩合格,嘩哈哈!

之後放學,我都有打波,不過好快就走左lu∼番黎之後去左睇醫

生,佢話我隻腳嚴重左,如果再係咁既話,可能以後都做唔到運

動,但我真係控制唔到自己,我都唔知點解要咁對自己?



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]