2006 年 11 月 8 日  星期三  晴天

   
 今日一早就番左學,本來約左去睇戲既,點知放左人飛機喎,因為

miss唔比走!

咁我就同左張林琳睇2:45個埸啦,超正丫!

未睇之前,我地一放左學之後就去嘉湖搵佢一齊食lunch,之

後先去睇,嘩哈哈!

睇完之後我地就去左m記搵陳靜儀,陳彤,食完雪糕之後就番屋

企...行左勁耐丫,30分鐘有多啦,,,

番到屋企之後,我發現自己開始有自虐既行為,開始變得冷血!我

為了你,竟然會選擇放棄他?但你卻只懂傷我><不用你開口,我

已學懂了放棄,,,只要能遙遙地望你,便已很足夠了!

番左屋企之後就去左睇醫生...


 



 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]