2006 年 11 月 4 日  星期六  晴天

   
 

都唔知點解近排成日都上唔到呢個日記!?

今日一早起身番左學,7點幾已經起左身,諗住換3番學啦,

點知一睇張通告,番9點喎,咁咪再訓過囉,

點知.......最後都係遲到,

9點幾開始學急救,超好玩喎!!!

番到1點幾啦,,,

跟住就同左啊細 ,林琳去買野食,

準備陣間開會,開到6點幾左右啦,

正係係到紅十字d野,不過我就係到玩電腦,

篇日記都係係學校打傢,,,嘩哈哈!!!

差唔多7點先番到屋企丫...

番到黎見到細妹病左,但冇問到佢有冇事,,,都唔知自己做咩會咁!?

呢幾晚都冇訓過加上可能比細妹傳染左,

攪到依家好似都病病地,不過算啦,都冇人會關心我傢啦,

更何況冇睇我日記既人又點會知我有幾多日冇訓過啦...

辛苦又如何,都已經慣左冇人理我傢啦,,,

只有你先會關心我,但你愈對我好,我更加覺得對你唔住,我永遠都唔會愛上你,我愛既人唔會係你

仲有28日就完啦...

今日我終於明白到繼續去迫你,只會令你憎我,

琴日我又大過左啦,學識左其實做人應該開心d,諗野都要成熟d,做人要開浪d



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]