2006 年 11 月 4 日 星期六 |
|
|
都唔知點解近排成日都上唔到呢個日記!?
今日一早起身番左學,7點幾已經起左身,諗住換3番學啦,
點知一睇張通告,番9點喎,咁咪再訓過囉,
點知.......最後都係遲到,
9點幾開始學急救,超好玩喎!!!
番到1點幾啦,,,
跟住就同左啊細 ,林琳去買野食,
準備陣間開會,開到6點幾左右啦,
正係係到紅十字d野,不過我就係到玩電腦,
篇日記都係係學校打傢,,,嘩哈哈!!!
差唔多7點先番到屋企丫...
番到黎見到細妹病左,但冇問到佢有冇事,,,都唔知自己做咩會咁!?
呢幾晚都冇訓過加上可能比細妹傳染左,
攪到依家好似都病病地,不過算啦,都冇人會關心我傢啦,
更何況冇睇我日記既人又點會知我有幾多日冇訓過啦...
辛苦又如何,都已經慣左冇人理我傢啦,,,
只有你先會關心我,但你愈對我好,我更加覺得對你唔住,我永遠都唔會愛上你,我愛既人唔會係你
仲有28日就完啦...
今日我終於明白到繼續去迫你,只會令你憎我,
琴日我又大過左啦,學識左其實做人應該開心d,諗野都要成熟d,做人要開浪d

[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | ... | 262 | »
|