2006 年 11 月 6 日  星期一  晴天

   
 
今日派左科學,中文,數學!3科都合格...

本來仲以為科學會唔合格添,好彩都唔係,嘩哈哈,,,

跟住放學仲諗住去食雪糕,點知比呂英偉放左飛機,

咁之後就係學校門口見到周詠儀,黃楚琪,鍾永美,陳靜儀,林靜

欣,吳淑君,余佩豬,咁我就同張林琳一齊陪佢地去買野,仲係百佳到等陳

嘉玲,之後先去買野...差唔多5點個陣得就同左黃楚琪一齊番

屋企,期待聽日旅行丫><

 



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]