2007 年 1 月 24 日  星期三  晴天

   
 

今日考左通識''

最LAST的一科''好開心唷''

本來約左撚撚佢地去唱K''不過冇心情,,,SO唔去

其實今日好似約左鋒哥哥去唱K喎''不過都係冇去到''

THEN田雞,E.T又搵我去打機''不過都係冇去到''

考完試啦'''落左CANTEEN,見到淑華''

咁就陪佢等人啦,,,之後就一齊番左屋企

番到黎''呆坐左一陣''咁就去左開機啦''

明天又要番學啦''(正常上課時間)

雖然係想快D到''但諗真D''

又好似唔係好想咁''可能係驚派卷啦''

嘩哈哈''好無意外我話

應該就正係得世史一科唔合格''因為我已經放棄左呢科啦''

我都唔想的''不過真係好難←對於我黎講''

我肯去背中史已經係奇蹟啦''鬼叫我應承左你咩''><''哈哈

我會遵守我們的承諾''你也要唷!!!請別忘記*

青蛙:次次都係咁''講左一半又唔講埋落去喎''

             問你又唔肯講''咁你就唔好同我講啦''

             算囉''以後都唔問囉''

完,,,請留CM''



 [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]