2007 年 1 月 24 日 星期三 |
|
|
今日考左通識''
最LAST的一科''好開心唷''
本來約左撚撚佢地去唱K''不過冇心情,,,SO唔去
其實今日好似約左鋒哥哥去唱K喎''不過都係冇去到''
THEN田雞,E.T又搵我去打機''不過都係冇去到''
考完試啦'''落左CANTEEN,見到淑華''
咁就陪佢等人啦,,,之後就一齊番左屋企
番到黎''呆坐左一陣''咁就去左開機啦''
明天又要番學啦''(正常上課時間)
雖然係想快D到''但諗真D''
又好似唔係好想咁''可能係驚派卷啦''
嘩哈哈''好無意外我話
應該就正係得世史一科唔合格''因為我已經放棄左呢科啦''
我都唔想的''不過真係好難←對於我黎講''
我肯去背中史已經係奇蹟啦''鬼叫我應承左你咩''><''哈哈
我會遵守我們的承諾''你也要唷!!!請別忘記*
青蛙:次次都係咁''講左一半又唔講埋落去喎''
問你又唔肯講''咁你就唔好同我講啦''
算囉''以後都唔問囉''
完,,,請留CM''

[ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | ... | 262 | »
|