2007 年 1 月 19 日  星期五  晴天

   
 

今日考既係中文作文同埋地理,,,

地理真係唔係好識,,,溫左個d冇出,,,><''

填充題3分一個丫,,,有2題唔識,,冇左6分,,,><''

加加埋埋應該都係60幾分啦,,,

今日傻左,,,

一番到黎就煮野食,,,第一次自己一手包辦既午餐><''

特別好味,,,yummy

我細妹食完都比5.5分我丫,,,(10分最高)

第一次整,,,唔錯啦,,

之後就狂做家務,,,例如:掃地,,拖地啦,,

都唔知做乜,,,哈哈

可能真係唔夠訓啦,,,

原來我真係痴線傢,,,依家諗番起

由第一日考試到第五日,,,

訓左都唔夠10個鍾丫,,,考試其間,你地可以24小時打比我><''

嘩哈哈,,超勁,,,,

完,,,上黎睇左我日記既,,一定要留CM 呀,,



 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]