|
|
今日考既係中文作文同埋地理,,,
地理真係唔係好識,,,溫左個d冇出,,,><''
填充題3分一個丫,,,有2題唔識,,冇左6分,,,><''
加加埋埋應該都係60幾分啦,,,
今日傻左,,,
一番到黎就煮野食,,,第一次自己一手包辦既午餐><''
特別好味,,,yummy
我細妹食完都比5.5分我丫,,,(10分最高)
第一次整,,,唔錯啦,,
之後就狂做家務,,,例如:掃地,,拖地啦,,
都唔知做乜,,,哈哈
可能真係唔夠訓啦,,,
原來我真係痴線傢,,,依家諗番起
由第一日考試到第五日,,,
訓左都唔夠10個鍾丫,,,考試其間,你地可以24小時打比我><''
嘩哈哈,,超勁,,,,
完,,,上黎睇左我日記既,,一定要留CM 呀,,

[ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |