2007 年 1 月 20 日  星期六  晴天

   
 

今日約左人係上水等,,,

好早已經起左身啦,><''

之後出左黎聽歌   冇得用電腦=.=

so無聊左好耐,,,之後就有得睇功夫足球

睇到我傻左,,,又喊又笑

連我細妹都問我係咪傻左><''

睇完之後就出左問口去搵丫細陪我去上水

哈哈''一去到丫細話要去洗手間

咁我地就去搵啦,,,比我地搵到之後,,,,

佢又比度門玩,,,其實係佢自己唔識用咋,,,講出黎,,真係笑死我啦,,,

4:30去番上水火車站比野人,,,$27

之後行左一陣,,,丫細買左份禮物比丫嘉

之後買左個M記上車食,,,上到車撞到個師兄丫,,,

跟住落左車之後,,,又撞到幾多師兄><''都唔知係咪佢地攪聚會

完,,,,



 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]