|
|
今日約左人係上水等,,,
好早已經起左身啦,><''
之後出左黎聽歌 冇得用電腦=.=
so無聊左好耐,,,之後就有得睇功夫足球
睇到我傻左,,,又喊又笑
連我細妹都問我係咪傻左><''
睇完之後就出左問口去搵丫細陪我去上水
哈哈''一去到丫細話要去洗手間
咁我地就去搵啦,,,比我地搵到之後,,,,
佢又比度門玩,,,其實係佢自己唔識用咋,,,講出黎,,真係笑死我啦,,,
4:30去番上水火車站比野人,,,$27
之後行左一陣,,,丫細買左份禮物比丫嘉
之後買左個M記上車食,,,上到車撞到個師兄丫,,,
跟住落左車之後,,,又撞到幾多師兄><''都唔知係咪佢地攪聚會
完,,,,

[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |