2007 年 2 月 2 日  星期五  晴天

   
 

今日本來心情好好''

上中文堂個陣,,,MISS田又係到講*青蛙王子*

成班係到笑><''雖然我都有笑''對不起唷''

之後LUNCH個陣落左去同小欣欣,小靜靜,丫恩個D落左去玩''

玩打排球囉''呵呵><''

之後就去左上音樂堂啦''MISS  YAN又係講青蛙''

今次我沒有笑''想笑也不能><''

本來都冇咩野既''之後就變左心情超差

發生左一D野''喊左好耐啦''

因為今日調位''唉,,,

個位就係係第一行第2個''

超唔鍾意個位囉''又同個XXX一齊喎''

次次都係咁''FD個D永遠都唔可以係附近既''

超憎個D就一定會係我附近

音樂堂都係佢整到我喊啦''依家佢岩曬咩''

串完人之後,,,仲要以為自己係岩咁喎''><''

喊左好耐啦''為左令自己心情好D''

所以就去左搵小欣欣,小靜靜,丫恩個D去打排球''

唔知點解次次唔開心同左佢地講完之後都會好番D''

起碼好過林琳''佢唔係唔好''只不過我始終都係覺得佢好似唔係好想理我D野咁''

最少我知自己仲會有幾個傾得心事既人存在''哈哈

憎恨自己為何這麼眼淺???
眼淚為何會自己流下''

曾答應過你的''我卻做不到''

不想自己這麼眼淺><''又有何方法呢???



 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]