2007 年 2 月 2 日 星期五 |
|
|
今日本來心情好好''
上中文堂個陣,,,MISS田又係到講*青蛙王子*
成班係到笑><''雖然我都有笑''對不起唷''
之後LUNCH個陣落左去同小欣欣,小靜靜,丫恩個D落左去玩''
玩打排球囉''呵呵><''
之後就去左上音樂堂啦''MISS YAN又係講青蛙''
今次我沒有笑''想笑也不能><''
本來都冇咩野既''之後就變左心情超差
發生左一D野''喊左好耐啦''
因為今日調位''唉,,,
個位就係係第一行第2個''
超唔鍾意個位囉''又同個XXX一齊喎''
次次都係咁''FD個D永遠都唔可以係附近既''
超憎個D就一定會係我附近
音樂堂都係佢整到我喊啦''依家佢岩曬咩''
串完人之後,,,仲要以為自己係岩咁喎''><''
喊左好耐啦''為左令自己心情好D''
所以就去左搵小欣欣,小靜靜,丫恩個D去打排球''
唔知點解次次唔開心同左佢地講完之後都會好番D''
起碼好過林琳''佢唔係唔好''只不過我始終都係覺得佢好似唔係好想理我D野咁''
最少我知自己仲會有幾個傾得心事既人存在''哈哈
憎恨自己為何這麼眼淺???
眼淚為何會自己流下''
曾答應過你的''我卻做不到''
不想自己這麼眼淺><''又有何方法呢???

[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | ... | 262 | »
|