2007 年 2 月 4 日  星期日  晴天

   
 

今日好似7點30分先起身''

之後洗埋頭,刷埋牙,換埋衫''

丫細就打比我叫我出去一齊番學啦''

一落到去就見到丫細,丫嘉,詩敏係到''

咁我地就一齊番學啦''

之後係學校等齊人><''

又有一種比人厄既感覺''知道是甚麼嗎???

問CLL(林琳)吧''哈哈

之後就搭車去左銅鑼灣睇煤氣烹飪示範''

整左3樣野食''OK啦

1.鮮菌忌廉湯*

2.果香忌廉芝士凍餅*

3.照燒雞扒拌意大利麵條*

番到黎都2點鐘啦,,,點知係頌富比人傳褔音

聽左佢講左好多野''

之後出頌富個陣又黎多幾個

一路行一路講,,,到左我樓下''

又有2個行埋黎''原來佢地識的''

唉,,,好似係到傾數咁''

嚇親我''><''

之後就冇出過街啦''係屋企做功課

係咪好乖乖呢???

其實係唔想比人煩''想冷靜下咋><''

夜晚煮飯個陣''本來同緊巫巫傾電話的''

突然停電''嚇死我

咁我就即刻落去搵人幫拖

佢教我將最後用緊既電器插頭拎走''先可以推番個制上去

番黎照做''得左''

當然即刻打比媽媽啦''Then就係巫巫''

之後就ON番MSN''呵呵''

超好玩''><''無奈ING

跟住我最估唔到的就係''

爸爸媽媽竟然今晚番黎''一番到就叫左我去天逸比野人''

樓下凍到乜咁''叫我落去''

我竟然去喎''傻左,,,可能太耐冇去天逸啦''

唔係好慣添''呵呵

完''

日子''有開心的,有不開心的''

過得不開心:為何我不能讓它忘記???做最傻我事,,,把它永遠記著,,,

過得開心:為何我很快便把它忘記???不能永遠記著,,,

今天我還生存著''但亦有可能今天有人已結束了生命,,,

何解我永遠都不懂愛惜自己,,,???

今天我過得開心''但亦有可能今天有人失去最愛,,,哭了一整天

何解我永遠不懂得珍惜過得開心的日子,,,???

 



 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]