2007 年 2 月 4 日 星期日 |
|
|
今日好似7點30分先起身''
之後洗埋頭,刷埋牙,換埋衫''
丫細就打比我叫我出去一齊番學啦''
一落到去就見到丫細,丫嘉,詩敏係到''
咁我地就一齊番學啦''
之後係學校等齊人><''
又有一種比人厄既感覺''知道是甚麼嗎???
問CLL(林琳)吧''哈哈
之後就搭車去左銅鑼灣睇煤氣烹飪示範''
整左3樣野食''OK啦
1.鮮菌忌廉湯*
2.果香忌廉芝士凍餅*
3.照燒雞扒拌意大利麵條*
番到黎都2點鐘啦,,,點知係頌富比人傳褔音
聽左佢講左好多野''
之後出頌富個陣又黎多幾個
一路行一路講,,,到左我樓下''
又有2個行埋黎''原來佢地識的''
唉,,,好似係到傾數咁''
嚇親我''><''
之後就冇出過街啦''係屋企做功課
係咪好乖乖呢???
其實係唔想比人煩''想冷靜下咋><''
夜晚煮飯個陣''本來同緊巫巫傾電話的''
突然停電''嚇死我
咁我就即刻落去搵人幫拖
佢教我將最後用緊既電器插頭拎走''先可以推番個制上去
番黎照做''得左''
當然即刻打比媽媽啦''Then就係巫巫''
之後就ON番MSN''呵呵''
超好玩''><''無奈ING
跟住我最估唔到的就係''
爸爸媽媽竟然今晚番黎''一番到就叫左我去天逸比野人''
樓下凍到乜咁''叫我落去''
我竟然去喎''傻左,,,可能太耐冇去天逸啦''
唔係好慣添''呵呵
完''
日子''有開心的,有不開心的''
過得不開心:為何我不能讓它忘記???做最傻我事,,,把它永遠記著,,,
過得開心:為何我很快便把它忘記???不能永遠記著,,,
今天我還生存著''但亦有可能今天有人已結束了生命,,,
何解我永遠都不懂愛惜自己,,,???
今天我過得開心''但亦有可能今天有人失去最愛,,,哭了一整天
何解我永遠不懂得珍惜過得開心的日子,,,???

[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | ... | 262 | »
|