2007 年 1 月 31 日  星期三  晴天

   
 

有2日冇打日記啦''

因為大佬要用,,,所以就冇用啦''

不過呢2日心情都超差啦''因為,,,,,,都唔想講啦''

前日的放學,,,唉''唔好講啦''

P.E堂個陣發生左一D野''喊左2堂啦

應承過你唔再喊傢,,,依家又做唔到><''

琴日放學去左練波''差唔多7點半先番到屋企''(比人迫去練的)

今日心情一般啦''

一番到學就比青蛙串''好啦,,,依定全世界都知P.E堂我比人串啦''

但後來先知佢係想幫我串番佢''

可能我一聽到佢講:原來琴日,,,,,,(太敏感了)

就以為佢想串我''

*你地識左我咁耐''冇可能唔知我最介意人地話我D咩''

你同我講一次''我可以當聽唔到''但請你唔好不停重複囉><''

如果你們還當我是朋友的話''請別再令我哭了*

之後就冇出過聲,,,冇幾耐又講番野啦''

LUNCH個陣鋒哥哥黎左我地班當值''

哈哈''好想佢日日當我地班丫''因為佢好好玩囉''

呵呵''LUNCH個陣既小息劉寶寶同青蛙陪左我去圖書館借書''

借左本《我在青山的日子》英偉兄介紹的''

之後就上通識堂啦''呵呵''派卷

成績自己都估唔到''唔想講''不過高過陳強一分''

哈哈''開心死''><''

之後就去左童軍集會''無聊到爆''

好快就走左''落左去吹水''

THEN彤就陪我走''順便去我屋企熨衫''

之後就行左一陣''買左份野''

完''

睇左請留CM



 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]