2007 年 2 月 1 日  星期四  晴天

   
 

今日係學校既拍照日''

今朝一早起左身''準備今日D制服

唉''要影童軍先''咁就維有著童軍制服番去先啦''

因為田田話今日會有早會''換唔到衫''

><''咁就約左杰仔,丫細,彤,淑華番學啦''

都預左比佢地串傢啦''

唉''一落去街''勁多人望住囉''

仲要撞到小學同學添''即刻轉路番學啦''

番到去,,,第一時間搵田田先知原來今日唔洗早會''

突然有一種比人玩既感覺添''

咁都算啦''咁就罰佢陪我上班房啦''

呵呵''都係比人串''><''預左,,,,

之後制服隊要落曬去集隊''童軍同紅十字都企埋一齊''

都唔知係咪特登既''><''仲要比D人串啦''

影童軍相個陣''又比人叫左去坐係第一排

冇計,,,因為冇乜女仔''得3個,,,呵呵

影完之後就即刻去換番紅十字制服啦''(好采欣欣入黎提我快D咋'')

超快''去到個個都嘩嘩嘩''

因為太快啦''所以大家都係到讚我

不過比我發現左原來我根本就係一個百分百既透明人''

有冇我既存在''根本唔會有人知''><''今日就係一個好好既證明

影完之後就換番校服''點知冇帶校褸''

咁就即刻番課室拎啦''點知MISS阮上緊堂''

本來冇野既''黠知走個陣佢同我講左D野''

之後我就落左去視藝室啦''點知落曬去禮堂

咁我又即刻落番去啦''落到去見到魏SIR,,,咁就同佢講番MISS院同我講既野啦''

點知,,,佢竟然叫我同丫紫上去搵MISS阮拎番D野''

其實MISS阮咪就係叫丫吳上去拎番D野囉''點知佢影緊相''

所以魏SIR咪叫我地上去拎囉''

唉''今天真的好累呀''

第一個小息個陣,,,有幾5A班既女仔問我借校褸''

其實我都唔識佢地傢''都唔知做咩會借比佢囉''

之後佢話驚陣間比唔番我,,,咁就比左佢朋友個件我啦''

廢是聽日16度冇得著,,,呵呵

之後佢就問我叫咩名'住邊''(都唔知問住邊做咩)

不過算啦''我都傻既''厄左我都唔知啦''><''

咁放學之後就係學校吹左陣水

之後因為比丫SIR清場番屋企,,,因為中五要集隊><''

之後就係學校問口傾左勁話去邊,,,係呢時候見到小駿駿''

*最後都係決定左去羅屋邨''

同左我,琳,泰,細,FAN,豬咪,華欣,寶兒一齊玩''

玩左數字球,排球,籃球啦''

呵呵''超開心好玩''

之後6點幾個陣彤,小然上左黎我屋企吹水''

呵呵''到左8幾就走左啦''

跟住8點幾丫細嚟咗我屋企玩

之後9點幾就走咗

睇完請番CM''THX''



 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]