今日係學校既拍照日''
今朝一早起左身''準備今日D制服
唉''要影童軍先''咁就維有著童軍制服番去先啦''
因為田田話今日會有早會''換唔到衫''
><''咁就約左杰仔,丫細,彤,淑華番學啦''
都預左比佢地串傢啦''
唉''一落去街''勁多人望住囉''
仲要撞到小學同學添''即刻轉路番學啦''
番到去,,,第一時間搵田田先知原來今日唔洗早會''
突然有一種比人玩既感覺添''
咁都算啦''咁就罰佢陪我上班房啦''
呵呵''都係比人串''><''預左,,,,
之後制服隊要落曬去集隊''童軍同紅十字都企埋一齊''
都唔知係咪特登既''><''仲要比D人串啦''
影童軍相個陣''又比人叫左去坐係第一排
冇計,,,因為冇乜女仔''得3個,,,呵呵
影完之後就即刻去換番紅十字制服啦''(好采欣欣入黎提我快D咋'')
超快''去到個個都嘩嘩嘩''
因為太快啦''所以大家都係到讚我
不過比我發現左原來我根本就係一個百分百既透明人''
有冇我既存在''根本唔會有人知''><''今日就係一個好好既證明
影完之後就換番校服''點知冇帶校褸''
咁就即刻番課室拎啦''點知MISS阮上緊堂''
本來冇野既''黠知走個陣佢同我講左D野''
之後我就落左去視藝室啦''點知落曬去禮堂
咁我又即刻落番去啦''落到去見到魏SIR,,,咁就同佢講番MISS院同我講既野啦''
點知,,,佢竟然叫我同丫紫上去搵MISS阮拎番D野''
其實MISS阮咪就係叫丫吳上去拎番D野囉''點知佢影緊相''
所以魏SIR咪叫我地上去拎囉''
唉''今天真的好累呀''
第一個小息個陣,,,有幾5A班既女仔問我借校褸''
其實我都唔識佢地傢''都唔知做咩會借比佢囉''
之後佢話驚陣間比唔番我,,,咁就比左佢朋友個件我啦''
廢是聽日16度冇得著,,,呵呵
之後佢就問我叫咩名'住邊''(都唔知問住邊做咩)
不過算啦''我都傻既''厄左我都唔知啦''><''
咁放學之後就係學校吹左陣水
之後因為比丫SIR清場番屋企,,,因為中五要集隊><''
之後就係學校問口傾左勁話去邊,,,係呢時候見到小駿駿''
*最後都係決定左去羅屋邨''
同左我,琳,泰,細,FAN,豬咪,華欣,寶兒一齊玩''
玩左數字球,排球,籃球啦''
呵呵''超開心好玩''
之後6點幾個陣彤,小然上左黎我屋企吹水''
呵呵''到左8幾就走左啦''
跟住8點幾丫細嚟咗我屋企玩
之後9點幾就走咗
睇完請番CM''THX''