|
|
今日11點幾起左身,,,
之後開電腦><''
玩到3點幾就出左元朗,,,
比智呃左出去...因為佢話TC足球隊比賽''
叫我地去打氣,,,SO就搵左君陪我去啦
點知去到係比賽,,,但係街場比賽,,,
唉''蠢到又信佢添''唉...
THEN同君去左行元朗''睇排球''
因唔識路,,,SO行左一陣就彼左去足球場了
廢是陣間迷路><''哈
本來有智,粉團,無恩同志強同我地一齊去的''
點知,,,行行下佢地走左
得番智同我地一齊行,,,不過因串咀既關係
分開左行''呵呵
THEN大家又番到足球場,,,
玩左一陣,,,THEN同智,君去左行跑道
行左一個圈,,岩岩好5分鐘''呵呵
之後又番去足球場,,,
睇左一陣佢地踢波''唉''
輸曬''可惜無恩同志強一早番左屋企LU
得番我地係到玩''哈哈
之後同君在去多一次元朗,,,幫班會買野,,,
THEN就等車到''等左超耐''
先有一架,,,番到黎岩岩好7點''

[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |