2007 年 2 月 11 日  星期日  晴天

   
 

今日11點幾起左身,,,

之後開電腦><''

玩到3點幾就出左元朗,,,

比智呃左出去...因為佢話TC足球隊比賽''

叫我地去打氣,,,SO就搵左君陪我去啦

點知去到係比賽,,,但係街場比賽,,,

唉''蠢到又信佢添''唉...

THEN同君去左行元朗''睇排球''

因唔識路,,,SO行左一陣就彼左去足球場了

廢是陣間迷路><''哈

本來有智,粉團,無恩同志強同我地一齊去的''

點知,,,行行下佢地走左

得番智同我地一齊行,,,不過因串咀既關係

分開左行''呵呵

THEN大家又番到足球場,,,

玩左一陣,,,THEN同智,君去左行跑道

行左一個圈,,岩岩好5分鐘''呵呵

之後又番去足球場,,,

睇左一陣佢地踢波''唉''

輸曬''可惜無恩同志強一早番左屋企LU

得番我地係到玩''哈哈

之後同君在去多一次元朗,,,幫班會買野,,,

THEN就等車到''等左超耐''

先有一架,,,番到黎岩岩好7點''



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]