2007 年 2 月 9 日  星期五  晴天

   
 

今日冇乜野發生,,,只是放學有個演講比賽咋''

2C班既代表有佳佳同黃楚琪*

可能係佢地緊張啦...SO比賽差多D''

一D都唔同係課室練的,,,,

一個獎都冇''唉,,,又輸左...

2A都有一個獎丫*

不過之後個競食比賽''嘩,,,

勁囉><''張旺旺,,,鄔承志,,,威威

贏曬''呵呵,,,個個都話張旺旺是勁的''

THEN去左紅十字到步操,,,玩到7點幾先''

本來諗住玩到8點的''但媽媽要番大陸,,,

哈''聽日屋企又沒有人了''自由了*

SO要我快D番屋企''唉,,,仲諗住玩耐D MA,,,

之後番到屋企都差唔多8點了*

今天玩得好開心*特別是R.C個陣

哈哈*懷念過去的日子*



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]