2007 年 2 月 5 日 星期一 |
|
|
今日過得好開心''
特別係LUNCH個陣''
娘子當值,,,佢一入黎好似好唔開心咁''
之後問佢做咩啦''
佢話:我係perfect,,,唔可以一入黎就笑''
所以就要咁啦''哈哈(自設對白)
之後同文落左地下''
比馮文瀚講左句野
之後個個都係到亂講野啦''無奈IND*
番上4樓就去左A班玩''
恩同我講今日佢地有人報串佢地抄功課''
無意中比我聽男班長話下一個目標係邊個''呵呵''
咪就係CFW囉''鬼叫佢成日抄功課咩
上完英文堂之後,,,經過A班又比人打''
唉''都唔係人黎既''><''無奈ING''
放學補測通識''好采得幾題唔識''
哈哈''第一個走''
之後落左去打波''打到5點9就番左屋企啦''
唉''好憎自己連點去憎一個人都唔識><''
仲話唔會原諒佢''自己又做唔到''
憎一個人真係好難的''
CAN YOU TELL ME HOW TO DO???
喉嚨超痛丫''唔多想講野*
今晚仲要做埋電腦個份野''諗左好耐先做到傢><''
而且我仲要係一個畫畫超差既人''
SO比平常人做得更加耐''呵呵><''
加油努力*

[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | ... | 262 | »
|