2007 年 2 月 5 日  星期一  晴天

   
 

今日過得好開心''

特別係LUNCH個陣''

娘子當值,,,佢一入黎好似好唔開心咁''

之後問佢做咩啦''

佢話:我係perfect,,,唔可以一入黎就笑''

所以就要咁啦''哈哈(自設對白)

之後同文落左地下''

比馮文瀚講左句野

之後個個都係到亂講野啦''無奈IND*

番上4樓就去左A班玩''

恩同我講今日佢地有人報串佢地抄功課''

無意中比我聽男班長話下一個目標係邊個''呵呵''

咪就係CFW囉''鬼叫佢成日抄功課咩

上完英文堂之後,,,經過A班又比人打''

唉''都唔係人黎既''><''無奈ING''

放學補測通識''好采得幾題唔識''

哈哈''第一個走''

之後落左去打波''打到5點9就番左屋企啦''

唉''好憎自己連點去憎一個人都唔識><''

仲話唔會原諒佢''自己又做唔到''

憎一個人真係好難的''

CAN  YOU  TELL  ME  HOW  TO  DO???

喉嚨超痛丫''唔多想講野*

今晚仲要做埋電腦個份野''諗左好耐先做到傢><''

而且我仲要係一個畫畫超差既人''

SO比平常人做得更加耐''呵呵><''

加油努力*



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]