2007 年 2 月 15 日  星期四  晴天

   
 

唉...

今日係屋企悶左成日啦,,,因為冇街去...

又同左智嘈喎,,,

為左呢件事就食到野啦...又有成日啦''

哈哈,,,慣左...沒有事的***

攪到本來應承左無恩聽晚去行年宵都唔可以去''

因為廢是見到智面左左啦><''

咁咪算囉''對不起...無恩

完''

次次都係咁,,,你有約過我咩?

個D根本唔係叫約,,,而係迫我><''

次次番教會都係咁,,,憎死你丫

個個星期六女排都要練波的,,,

次次都冇去到...

你一句說話就係要我搵佢出黎比你見一見

有冇理過我想唔想???得唔得閒丫???

你岩曬囉,,,我錯曬囉!!!

我當你係朋友先比你利用咋,,,

但係你當我係咩丫???

係一件玩具咋><''用途係幫你個個星期六約佢出黎

夠啦我,,,我唔再比人當係玩具丫''

我是一個人人人人人人人人人人丫!!!!!



 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]