2007 年 2 月 15 日 星期四 |
|
|
唉...
今日係屋企悶左成日啦,,,因為冇街去...
又同左智嘈喎,,,
為左呢件事就食到野啦...又有成日啦''
哈哈,,,慣左...沒有事的***
攪到本來應承左無恩聽晚去行年宵都唔可以去''
因為廢是見到智面左左啦><''
咁咪算囉''對不起...無恩
完''
次次都係咁,,,你有約過我咩?
個D根本唔係叫約,,,而係迫我><''
次次番教會都係咁,,,憎死你丫
個個星期六女排都要練波的,,,
次次都冇去到...
你一句說話就係要我搵佢出黎比你見一見
有冇理過我想唔想???得唔得閒丫???
你岩曬囉,,,我錯曬囉!!!
我當你係朋友先比你利用咋,,,
但係你當我係咩丫???
係一件玩具咋><''用途係幫你個個星期六約佢出黎
夠啦我,,,我唔再比人當係玩具丫''
我是一個人人人人人人人人人人丫!!!!!

[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | ... | 262 | »
|