|
|
唔好意思丫''琴日因為冇得用電腦...
所以冇打到日記''
琴日派左好多科既卷''全部合格
數學,中文卷一,科學,英文耹聽,,,合格曬...嘩哈哈''開心死
今日就派左中史,地理,世史,英文G.E卷,中文既卷一,二都派埋
得一科唔合格''估到啦''一早都知啦,,,因為好多唔識''
呵呵''鬼叫自己唔溫書咩,,,
LUNCH個陣打班際兵乓波,,,嬴左個冠軍
呵呵''終於嬴左2A班啦''佢地得個亞軍
仲唔比我串番佢地一次,,,哈哈,,開心死
之後放學RC有集會,,,著左制服,,,仲比巫巫個D人串添><''
唉''之後檢查完制服之後就係到睇人打排球,,,順便偷下師Ma
跟住冇幾耐,,Miss就叫我地換衫,,,換完之後幫佢做D野
跟住做完之後就同林琳,CK,丫細,Fan係到吹水,,,
之後Miss就同我地傾關於紅十字既重要事情
傾左好耐,,,差唔多7:30先走
番到黎差唔多7:45啦,,,
10點幾個陣同巫巫AND英偉傾電話,,,
狂串咀加吹水><''呵呵,,,估唔到仲有咁既心情喎
因為妹妹,,,,,,,,,,,,
完,,,
青蛙:我很想有一天,,,我可以對自己說
我地係死黨,,,這不是我一廂情願的想法

[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |