2007 年 1 月 26 日  星期五  晴天

   
 

唔好意思丫''琴日因為冇得用電腦...

所以冇打到日記''

琴日派左好多科既卷''全部合格

數學,中文卷一,科學,英文耹聽,,,合格曬...嘩哈哈''開心死

今日就派左中史,地理,世史,英文G.E卷,中文既卷一,二都派埋

得一科唔合格''估到啦''一早都知啦,,,因為好多唔識''

呵呵''鬼叫自己唔溫書咩,,,

LUNCH個陣打班際兵乓波,,,嬴左個冠軍

呵呵''終於嬴左2A班啦''佢地得個亞軍

仲唔比我串番佢地一次,,,哈哈,,開心死

之後放學RC有集會,,,著左制服,,,仲比巫巫個D人串添><''

唉''之後檢查完制服之後就係到睇人打排球,,,順便偷下師Ma

跟住冇幾耐,,Miss就叫我地換衫,,,換完之後幫佢做D野

跟住做完之後就同林琳,CK,丫細,Fan係到吹水,,,

之後Miss就同我地傾關於紅十字既重要事情

傾左好耐,,,差唔多7:30先走

番到黎差唔多7:45啦,,,

10點幾個陣同巫巫AND英偉傾電話,,,

狂串咀加吹水><''呵呵,,,估唔到仲有咁既心情喎

因為妹妹,,,,,,,,,,,,

完,,,

青蛙:我很想有一天,,,我可以對自己說

       我地係死黨,,,這不是我一廂情願的想法



 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]