2007 年 7 月 24 日  星期二  晴天

   
 

呢排發生的事十分多...

不過唔開心的比開心的多><''

但都過去了...希望可以快D忘記一切

本來由我愛你,,,卻轉變成慢慢忘記你了

一切都是一個夢...忘記它吧*

這幾天不斷比人呃左去做一D毫無意義的東西*

不過算啦...都冇野做

好想番工呀*有咩工可以番呀???

以後都可以有電腦啦,,,開心死*

日日都可以有電腦用了...可以打日記了*

((由今天起))^^

 

 

 



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]