|
|
琴日無打日記''
因為無心情呀,,,同MISS傾完
講晒D吾開心既野出黎,好似成個人輕左咁
其實係咩都未解決
講番今日,,,12點正起左身
之後出左去搶包食,,,輸左...
THEN去左煮麵食,,,一齊食(開心)...
NEXT等成家D人出晒去之後用電腦
無聊到爆,,,無幾耐熄左機
之後之後...COCO同希廉上左黎
THEN一齊吹水,,,總算有人陪
6點正,,,佢地走左
又得番自己一個,,,咁就係到幫希廉釘章
之後細妹番左黎,,,9點幾一齊落左去買野飲
THEN開電腦打尼篇野
今日又係得2個係屋企,,,無聊到爆*
我們是不能在一起,,,因為你從來沒有嘗試過去了解我
何必勉強自己?你根本不需要遷就我
失樂時,,你在何處?
你還記得你曾經對我訐下的承諾嗎?
1''在我不快樂的時候,,,在我身邊
2''只要我需要你,,,你也會在我身邊
為何你終於不能為我放棄一切?
繼續一起''對你來說只是責任
不如完了,,,分開會更好''

[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |