2007 年 11 月 10 日  星期六  晴天

   
 

琴日無打日記''

因為無心情呀,,,同MISS傾完

講晒D吾開心既野出黎,好似成個人輕左咁

其實係咩都未解決

講番今日,,,12點正起左身

之後出左去搶包食,,,輸左...

THEN去左煮麵食,,,一齊食(開心)...

NEXT等成家D人出晒去之後用電腦

無聊到爆,,,無幾耐熄左機

之後之後...COCO同希廉上左黎

THEN一齊吹水,,,總算有人陪

6點正,,,佢地走左

又得番自己一個,,,咁就係到幫希廉釘章

之後細妹番左黎,,,9點幾一齊落左去買野飲

THEN開電腦打尼篇野

今日又係得2個係屋企,,,無聊到爆*

我們是不能在一起,,,因為你從來沒有嘗試過去了解我
何必勉強自己?你根本不需要遷就我
失樂時,,你在何處?
你還記得你曾經對我訐下的承諾嗎?
1''在我不快樂的時候,,,在我身邊
2''只要我需要你,,,你也會在我身邊
為何你終於不能為我放棄一切?
繼續一起''對你來說只是責任
不如完了,,,分開會更好''




 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]