2007 年 11 月 20 日  星期二  晴天

   
 

今日準時八點正番到學校''

早讀個陣''陳老師沒有上過來''反而彭老師上左黎提我地要上化學堂''

THEN上中文堂''揀歌唱比賽D人''

哈哈''小方個首先苦後甜''不過有人好似吾喜歡首歌咁

攪到比人針對左成日,,,因為小方係我喜愛既歌手

唉...之後上世史堂''比人出去左出去答問題

話明世史''我又點會識呢?比人罸抄五十次1929年10月29日''

哈哈''宜家點都吾會忘記尼一日''

THEN LUNCH叫左我地偉大既科學家文瀚哥幫我買野食''

THEN食左DD,見到有頭髮...之後個姐姐入左黎幫我換左

第二盒''又見到有頭髮= =''唉...攪到無得食!!!

THEN放學知道自己比一個信任既人呃左''感覺可以是如何?

我竟然甚麼反應也沒有''回家途中,,,我沒有表現出來''

但回到家後''我竟落下淚來''為何?

我相信的是你''欺騙我的為何會是你?我不想這是事實''

今日係我心情最差的一天''心情低落

就算我哭了,,,又有誰會了解我?

你知道我最需要是你嗎?

可否不離開我?留在我身邊''好嗎?

其實我想對你說''我愛的是你

你會接受我嗎?

為何每次對你說''你也總對我說別開玩笑

你愛我嗎???

還是沒勇氣對你說我真的愛你''這不是開玩笑

我只想你會看見這日記''XD=)



 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]