2007 年 11 月 20 日 星期二 |
|
|
今日準時八點正番到學校''
早讀個陣''陳老師沒有上過來''反而彭老師上左黎提我地要上化學堂''
THEN上中文堂''揀歌唱比賽D人''
哈哈''小方個首先苦後甜''不過有人好似吾喜歡首歌咁
攪到比人針對左成日,,,因為小方係我喜愛既歌手
唉...之後上世史堂''比人出去左出去答問題
話明世史''我又點會識呢?比人罸抄五十次1929年10月29日''
哈哈''宜家點都吾會忘記尼一日''
THEN LUNCH叫左我地偉大既科學家文瀚哥幫我買野食''
THEN食左DD,見到有頭髮...之後個姐姐入左黎幫我換左
第二盒''又見到有頭髮= =''唉...攪到無得食!!!
THEN放學知道自己比一個信任既人呃左''感覺可以是如何?
我竟然甚麼反應也沒有''回家途中,,,我沒有表現出來''
但回到家後''我竟落下淚來''為何?
我相信的是你''欺騙我的為何會是你?我不想這是事實''
今日係我心情最差的一天''心情低落
就算我哭了,,,又有誰會了解我?
你知道我最需要是你嗎?
可否不離開我?留在我身邊''好嗎?
其實我想對你說''我愛的是你
你會接受我嗎?
為何每次對你說''你也總對我說別開玩笑
你愛我嗎???
還是沒勇氣對你說我真的愛你''這不是開玩笑
我只想你會看見這日記''XD=)

[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | ... | 262 | »
|