2007 年 11 月 14 日 星期三 |
|
|
今日八點正番到學''
之後去左宣傳''驚驚'',,,不過好好玩
THEN番上課室''原來佢一問我係邊就聽到我把聲係到宣傳緊
哈哈''無奈,,,XD*原來你都會留意我
THEN全日無咩特別事發生''
不過吾知點解尼排好似成日都係D班出現''
難道感覺又出現左!?哈哈''
THEN放學同細*CK*林琳*去左北江食野
之後番屋企,,,無無聊聊就咁過左一日*
是否我已習慣自己一個?
其實我並不想''獨來獨往我並不想''
難道每天都要自己一個上學放學?
也許是我太差,,,開始習慣自己一個*
你知道我在等你嗎?

[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | ... | 262 | »
|