2007 年 11 月 14 日  星期三  晴天

   
 

今日八點正番到學''

之後去左宣傳''驚驚'',,,不過好好玩

THEN番上課室''原來佢一問我係邊就聽到我把聲係到宣傳緊

哈哈''無奈,,,XD*原來都會留意我

THEN全日無咩特別事發生''

不過吾知點解尼排好似成日都係D班出現''

難道感覺又出現左!?哈哈''

THEN放學同細*CK*林琳*去左北江食野

之後番屋企,,,無無聊聊就咁過左一日*

是否我已習慣自己一個?
其實我並不想''獨來獨往我並不想''
難道每天都要自己一個上學放學?
也許是我太差,,,開始習慣自己一個*
你知道我在等你嗎?



 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]