2007 年 11 月 15 日  星期四  晴天

   
 

今日6:30就起左身''7:10番學

今日係DAY1''終於無遲到啦''XD,,,開心

一大清早就係學校門口派紅絲帶''

哈哈''好成功''因為派左比好多人

不過最成功都係派左比我個乖仔...希廉*

開心死''COCO吾夠我搶''呵呵,,,輸左比我= =''

THEN上PE堂''跑9分鐘,,,累死我了

THEN俾賴老師呃左,,,話今日調位''點知...唉...

其實自己又吾係好想調位''調左又怕無人同我傾計''

吾調又...無人理自己''

之後上既堂無咩特別事發生''

LUNCH等左好耐終於等到乖仔落黎''

不過聽COCO講佢要早退''所以搵左佢去量血壓''

哈哈''之後都無咩發生啦

THEN放左學都係去左當值''不過得個幾個人當值''

4:40散左''上左去TCTV,,,完左

去左頌富''陪左思*鄺RAIN*宛*去左買野''

經過OK''食雪糕,,,不過等左勁耐囉= =''XD''態度又差喎

THEN番左屋企''唉...一ON MSN火爆 ==''

無心情打落去啦!!!!!火火火火火火火火火....



 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]