2007 年 11 月 15 日 星期四 |
|
|
今日6:30就起左身''7:10番學
今日係DAY1''終於無遲到啦''XD,,,開心
一大清早就係學校門口派紅絲帶''
哈哈''好成功''因為派左比好多人
不過最成功都係派左比我個乖仔...希廉*
開心死''COCO吾夠我搶''呵呵,,,輸左比我= =''
THEN上PE堂''跑9分鐘,,,累死我了
THEN俾賴老師呃左,,,話今日調位''點知...唉...
其實自己又吾係好想調位''調左又怕無人同我傾計''
吾調又...無人理自己''
之後上既堂無咩特別事發生''
LUNCH等左好耐終於等到乖仔落黎''
不過聽COCO講佢要早退''所以搵左佢去量血壓''
哈哈''之後都無咩發生啦
THEN放左學都係去左當值''不過得個幾個人當值''
4:40散左''上左去TCTV,,,完左
去左頌富''陪左思*鄺RAIN*宛*去左買野''
經過OK''食雪糕,,,不過等左勁耐囉= =''XD''態度又差喎
THEN番左屋企''唉...一ON MSN火爆 ==''
無心情打落去啦!!!!!火火火火火火火火火....

[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | ... | 262 | »
|