2007 年 11 月 17 日 星期六 |
|
|
今日好早就起左身啦''吾記得左幾點啦''
因為要出總部''即係大窩口,,,
唉,,,去到練野''大個D一D都吾認真
攪到我勁想發脾氣''不過都係無
練完去左食野,,,期間真係發左脾氣''
不過個個都以為我係扮野,,,所以無人理我
THEN,,,吾想提''XD
THEN去左葵青某間英文中學上健康大使講座''
三小時都花在這裡''XD,,,一個字悶
最慘既就係要上落加埋二百幾層既樓梯''累死我了,,,
THEN完左番屋企換衫出元朗打邊爐''
有欣''馬''我''龍''菇頭''王子''瀚''達
哈哈''OK開心啦,,,不過都吾知自己食左D乜
都係得一個字,,,就係熱
不過最緊要都係大家開心就得''XD,,,
THEN大家散完,,,我同菇頭行左去元朗廣場
THEN行左陣''搭車去食糖水,,,不過都係無食到
THEN佢又再一次送左我回家''XD,,,謝謝你*
CK*生日快樂!!!
為甚麼仍然還要著緊我?
難道你還沒有把我放下?

[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | ... | 262 | »
|