2007 年 11 月 17 日  星期六  晴天

   
 

今日好早就起左身啦''吾記得左幾點啦''

因為要出總部''即係大窩口,,,

唉,,,去到練野''大個D一D都吾認真

攪到我勁想發脾氣''不過都係無

練完去左食野,,,期間真係發左脾氣''

不過個個都以為我係扮野,,,所以無人理我

THEN,,,吾想提''XD

THEN去左葵青某間英文中學上健康大使講座''

三小時都花在這裡''XD,,,一個字悶

最慘既就係要上落加埋二百幾層既樓梯''累死我了,,,

THEN完左番屋企換衫出元朗打邊爐''

有欣''馬''我''龍''菇頭''王子''瀚''達

哈哈''OK開心啦,,,不過都吾知自己食左D乜

都係得一個字,,,就係熱

不過最緊要都係大家開心就得''XD,,,

THEN大家散完,,,我同菇頭行左去元朗廣場

THEN行左陣''搭車去食糖水,,,不過都係無食到

THEN佢又再一次送左我回家''XD,,,謝謝你*

CK*生日快樂!!!

為甚麼仍然還要著緊我?
難道你還沒有把我放下?



 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]