2007 年 11 月 19 日 星期一 |
|
|
今日第一堂係BIO,,,都係好似平時咁
準時上堂''不過遲落堂''
永遠都只係準時上堂''無準時落堂,,,唉*
THEN中文,,,無事發生
THEN音樂堂,,,揀歌''咁就過左大半堂''之後唱歌
THEN數學,,,哈哈''吾洗上'落左禮堂
THEN地理,,,成班遲左到''攪到咁耐先上
THEN英文堂''調左位''一D都吾開心
因為無人同我傾計''唉...
THEN放學去左家政室''無幾耐成班出去左搵恩浩
鄺RAIN''靖''思''宛''我''恩浩一齊去頌富
去到OK,,,我講錯野,,,攪到鄺RAIN發脾氣走左
之後宛去追''又是我錯嗎?我只是開笑...
THEN我地去左天台傾心事''
THEN又到恩浩發脾氣''唉...又是我錯嗎?
都吾知乜事''個個都發我脾氣''難道一切都是我錯嗎?
THE END''

[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | ... | 262 | »
|