2007 年 11 月 19 日  星期一  晴天

   
 

今日第一堂係BIO,,,都係好似平時咁

準時上堂''不過遲落堂''

永遠都只係準時上堂''無準時落堂,,,唉*

THEN中文,,,無事發生

THEN音樂堂,,,揀歌''咁就過左大半堂''之後唱歌

THEN數學,,,哈哈''吾洗上'落左禮堂

THEN地理,,,成班遲左到''攪到咁耐先上

THEN英文堂''調左位''一D都吾開心

因為無人同我傾計''唉...

THEN放學去左家政室''無幾耐成班出去左搵恩浩

鄺RAIN''靖''思''宛''我''恩浩一齊去頌富

去到OK,,,我講錯野,,,攪到鄺RAIN發脾氣走左

之後宛去追''又是我錯嗎?我只是開笑...

THEN我地去左天台傾心事''

THEN又到恩浩發脾氣''唉...又是我錯嗎?

都吾知乜事''個個都發我脾氣''難道一切都是我錯嗎?

THE END''



 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]