今朝神早起左身 出左龍m對面戈間包店買左杯咖啡.. 幾好飲下.....跟住番學 就黎上堂戈陣 先發覺 未做造句 好彩之後都做得切姐.... 上堂戈陣勁精神囉 不過咁都好 廢事訓教 到左音樂堂 笑到勁癲/// 戈出咁ge歌舞劇 笑到我kai左 戈個肥松又扮kai仔 笑到我死死下
到左下就 戈個咁ge老黎 佢著戈件衫笑到我們癲曬...好彩佢今日冇玩鞋姐 唔係就慘囉 放學 打波波....e班d人所講ge高佬勁戇尻囉 我攞左個波佢仲係度搶 都唔知搶乜...好似自己冇波咁 希望聽日順順利利la.....