| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 5 月 12 日 星期二  |
| 12/5 |
分類: 未分類 |
今朝神早起左身..不過有落床..繼續訓
訓到八點...滾番學...
我竟然係第一落就訓著左 勁眼訓囉...-.-''
晏就第一堂....成堂比我訓曬...都唔知戈堂講左d乜...
放學....我同肥彰去打波波...打到勁熱 成身濕曬...
學到屋企..第一時間 沖涼.. 之後do hw..
聽日就要測數啦....今晚要溫掂佢..+油喔
|
網主回覆
Thz... Posted at 2009-05-16 01:07 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
呵呵.. Posted at 2009-05-16 01:08 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
wing 於 2009-05-14 07:11 PM 發表:
你的blog被我發現了..
|
網主回覆
你....貴姓啊?! Posted at 2009-05-15 06:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
`冇錯... Posted at 2009-05-14 06:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
仲於打B10G啦 嘩卡卡; 我搶"1" 測數..一定抄硬啦; 我根本唔識=]
|
|
|
仲於打B10G啦 嘩卡卡; 我搶"1" 測數..一家抄硬啦; 我根本唔識=]
|
網主回覆
講真 我都唔係好識.-.-''
但應該唔會抄Ge.. Posted at 2009-05-12 10:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|