
多乎哉?不多乎﹗ 說:
其實你係唔係好鐘意寫blog?
" Zoe, * ..﹒ 說:
因為我覺得...我會想同人分享...無論係開心定吾開心..
多乎哉?不多乎﹗ 說:
你呢d做法,其實係薯仔ge<<行為心理學>>有進一步ge解釋
多乎哉?不多乎﹗ 說:
建議你多睇d
多乎哉?不多乎﹗ 說:
個本書講到 "人,係一種群居生物……"
多乎哉?不多乎﹗ 說:
換言之,人呢﹗必需要透過同外界不停進行物質同能量ge交換……
多乎哉?不多乎﹗ 說:
先可以達至平衡
多乎哉?不多乎﹗ 說:
而呢一點師父你就做得無錯
多乎哉?不多乎﹗ 說:
除左為同學們解釋左咩叫行為心理學之外……
多乎哉?不多乎﹗ 說:
仲更加親身去驗證一次
多乎哉?不多乎﹗ 說:
體現左咩叫"科學精神"
多乎哉?不多乎﹗ 說:
做到不人云亦云
多乎哉?不多乎﹗ 說:
這是做研究的必要精神
" Zoe, * ..﹒ 說:
你ge偉論 真係要搵日post上個blog到先得..哈哈..
多乎哉?不多乎﹗ 說:
偉論?
多乎哉?不多乎﹗ 說:
不﹗
多乎哉?不多乎﹗ 說:
這只是引用自薯仔研究的理論
" Zoe, * ..﹒ 說:
咁將呢句都擺埋上去
多乎哉?不多乎﹗ 說:
好啊
多乎哉?不多乎﹗ 說:
不過我地班似乎無人知邊個係薯仔同盟會ge會長
" Zoe, * ..﹒ 說:
我付署..
多乎哉?不多乎﹗ 說:
而且非會員不得引用

琴日係無聊ge時候,,竟然同個無聊人講左一大堆無聊ge說話..
如果俾我地班d人估,,我諗無人會估到" 多乎哉?不多乎"先生係邊個?
點解會寫blog呢..係..想同人分享..
雙魚座ge人都收吾埋自己ge感受..
開心會比人地更開心,傷心會比人地更傷心..
所以成日都有人話我情緒波動好大..
呢點算係我最認識ge自己..
呢種性格好吾好呢..
大概各有利弊吧!
不過如果要勉強偽裝自己真係好辛苦..
我曾經對住一個人試過..不過我以後都吾想再嘗試..
戈種滋味好難受..
所以我希望我身邊ge朋友都搵到自己最真實ge一面..
放低吾應該執著ge事..(p.s. 呢句係我發自內心想同F你講ge一句說話..)
開心要盡情,喊都要盡情..
我吾介意人地話我懦弱,話我細路女..話我低B..
因為戈種先至係我最真實ge第一感受..
因為雙魚座喜歡自然..
----
成日都覺得自己好幸福..
曾經有過的Q班..同埋今年新識GE朋友..
真係希望我地四個下年會同班..我諗我GE畢業旅行會更開心..
Joyce ,, ka希.. shan珊 ...... with Zoe..

今天是Henry少的生日..在此祝他Happy Birthday..!! 
|