| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 13 日 星期一  |

|
2009-04-13 |
分類: 我的 學生時代 |
今天發生了很多事..
......
祈禱開始加動作了..
有小小上年"壯士"FEEL..真係耐不住想大笑..
加上主任真係好好好好好笑..加上燕瓊同學企在我旁邊,有理無理都大笑一餐..
今日的祈禱好似變輕鬆了.. 
可能核心原因是紫菜跟奇川也不在吧..
發覺到而家會無啦啦整日講普通話..跟班主任跟慣了..
加上日日祈禱,已經搞到我有小小語言分裂..
和JOYCE和奇川終於都把座位表弄好了..
擾攘一番,好采都繼續同JOYCE座 ..HA....
因為要出壁報的關係,班主任已經PRINT了張分紙出黎LO..
成績不太滿意,竟然有第一,開心過後,我會當是遷遷跟俊宏讓給我的..
因為驕兵必敗MA..下段要憑實力..
參加了歷史比賽..
今次不想再讓俊宏跟嘉豪失望了..
會用多點心的..原來只有高二級比,要盡力頭三位呀..
最後,今天所得是..
聞一多的"說與做"..
"別人是說了才做,我是做了才說.
別人說了不一定做,我是做了也不一定說."
幾值得學習的...
|
|
發表時間:2009-04-13 08:42 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 11 日 星期六  |

|
IN HK PART2. |
分類: _生活記___'' |
10月11日..
今天去了搭昂平360....

人很多呀...
不過我們很醒,搭巴士上去再坐纜車落黎...
就變得省時間了..
昂平市集上面,還有很好味的豆腐花..不竟難得才上去一次,,也要試試..
其實我覺得無咩特別,不過可能如果係行山上黎再食,一定會超好味..
我地仲撞到表姐的同事,,佢地兩公婆真係行上黎,行左四粒鐘..
哇,太瘋癲了....

我地坐左架新ge纜車,超棒的..感受到腳踏大地的feel..
哈哈...下面細細粒的都係人黎ga.....
這是昂平市集..
這次旅程,真係要付出好大代價..
來回兩個鐘的地鐵..而且真係日曬雨淋..可是當坐係上面,360度地環視香港東涌,還是幾寫意的...
在東涌,難得看到了香港寧靜的一面..
zoe.. ,09.04.11 in hk..
今晚返澳門了... |
|
發表時間:2009-04-12 11:33 AM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 175 | »
|